بهترین کیبورد‌های ایران

معرفی و خرید بهترین کیبورد‌های ایران – بدون سیم و با سیم

بسیاری از ما و همه تایپیست‌ها هر روز زمانی را برای انجام کارهای تایپی می‌گذاریم به همین دلیل لازم است؛ کیبورد مناسبی داشته باشیم اگر کیبورد ما مناسب نباشد آسیب‌های زیادی به مچ دست وارد می‌کند بهترین کیبورد‌ها آن‌هایی هستند که بتوان به آسانی با آن‌ها ساعت ها تایپ کرد و خسته نشد.
هر روزه صفحه کلیدهای جدیدی وارد بازار می‌شوند من در این مقاله قصد دارم در ابتدا ویژگی‌های یک کیبورد خوب را بررسی کنم و سپس به معرفی بهترین کیبورد‌های ایران بپردازم.

مهمترین نکاتی که باید قبل از خرید کیبورد در نظر بگیرید

قیمت کیبورد: اگر برای تایپ معمولی به کیبورد نیاز دارید می‌توانید یک صفحه کلید قیمت مناسب تهیه کنید.

آرگونومیک کیبورد: بهتر از کیبوردی با آرگونومیک خوب تهیه کنید که اشکال مختلفی دارند باعث می‌شوند فشار وارد شده بر روی دست‌ها هنگام تایپ کاهش یابد و نحوه حرکت روی کیبورد آسان باشد.

کیبورد سیمی و یا بدون سیم: شما می‌توانید طبق سلیقه خود از کیبوردهای با سیم یا بدون سیم استفاده کنید؛ ممکن است کیبوردهای سیمی برد شما را محدود کند اما محدودیت باتری ندارد صفحه کلیدهای بیسیم را می‌توانید در هر جایی حتی وقتی روی کاناپه دراز کشیده‌اید استفاده کنید و هرگز سیم مزاحم شما نخواهد شد.

کلیدهای میانبر: اکثر کیبوردها به جز کیبوردهای مسافرتی با کلیدهای میانبر و رسانه‌ای عرضه می‌شوند.

اندازه کیبورد: صفحه کلیدهای کوچک در صفحه اعداد ندارند اگر برای تبلت به دنبال صفحه کلید هستیدو مرتب آن را جابجا می‌کنید می‌توانید از مدل‌های کوچک و تاشو استفاده کنید صفحه کلیدهای بزرگ تر کلید های میانبر بیشتری دارند.

صفحه کلید دارای نور پس زمینه: باعث می‌شوند تا کلیدها راحت‌تر مشاهده شوند می‌توانید از آنها برای کد رنگی مناطق مختلف استفاده کنید.

نکاتی که باید قبل از خرید کیبورد در نظر بگیرید

کیبورد باسیم بهتر است یا وایرلس؟

یکی از ویژگی‌های یک کیبورد خوب نوع اتصال آن است باید بگوییم که کیبوردهای وایرلس برای گیمرها مناسب نیستند؛ زیرا این کیبوردها معمولاً تاخیر کمی برای اجرای دستورات دارند علاوه بر آن ممکن است به خاطر تمام شدن شارژ باتری در وسط بازی باعث دردسر شوند بنابراین اگر یک گیمر هستید می‌توانید از کیبوردهای سیم‌دار خوب موجود در بازار استفاده کنید.
کیبوردهای بیسیم بیشتر برای تایپیست‌ها و کارمندان مناسب است؛ زیرا مزاحمت‌های سیم را بر روی میز کار کم می‌کند.

کیبورد باسیم بهتر است یا وایرلس

کیبورد مکانیکی بهتر است یا کیبورد غشایی؟

صفحه کلیدهای مکانیکی  دارای کلیدهای جدا هستند که به صورت فاصله‌دار طراحی می‌شوند این صفحه کلیدها باعث سرعت عمل بیشتر و واکنش های سریع‌تر می‌شود. شما می‌توانید به راحتی کلیدهای کیبورد مکانیکی راجدا کرده و زیر آنها راتمیز کنید. در هنگام کار با صفحه کلیدهای مکانیکی در طولانی مدت شما کمتر خسته می‌شوید.

اکثر صفحه کلیدها از یک لایه پلاستیکی در زیر کلیدها استفاده می‌کنند که در صورت فشار دادن کلیدها، آن ها با برد مدار تماس می‌گیرد و ثبت می‌شود این نوع صفحه کلیدها غشایی یا ممبران نام دارند.
صفحه کلیدهای غشایی به دلیل خاصیت پلاستیکی بودن عمر کمتری نسبت به سایر صفحه کلیدها دارند. صفحه کلیدهای غشایی قیمت ارزانتری دارند.

کیبورد مکانیکی بهتر است یا کیبورد غشایی
کیبورد مکانیکی بهتر است یا کیبورد غشایی

محبوب ترین و بهترین کیبورد‌های ایران

محبوب‌ترین تولید کنندگان صفحه کلید

  • لاجیتک
  • کرسیر
  • ریزر
  • داسکی
  • کی کورن

هستند که شما می‌توانید بر اساس ترجیحات شخصی و نیازهای خود از میان آنها کیبورد مناسب خود را انتخاب کنید.

محبوب ترین برند‌های صفحه کلید در ایران

کیبورد ها بر اساس طراحی

صفحه کلید استاندارد: از رایج ترین انواع کیبوردها هستند. این روزها، صفحه کلیدهای استاندارد علاوه بر مجموعه استاندارد ۱۰۴عدد کلید، دارای کلیدهای چند رسانه ای نیز هستند.

صفحه کلید بازی: برای بازی استفاده می‌شوند که شامل کلیدهای چند رسانه ای و سایر کلیدهای مخصوص بازی هستند.

صفحه کلید ارگونومیک: طوری طراحی شده اند که دستان شما به صورت استاندارد قرار می دهد. استفاده از این نوع صفحه کلیدها بسیار راحت است. زیرا مچ دست، فشار زیادی را تحمل نمی کند. ممکن است از نظر هزینه گران باشند، اما ارزش خرید را دارند. اگر در قسمت مچ دست دچار مشکل هستید، استفاده از صفحه کلید های  ارگونومیک برای شما پیشنهاد خوبی است.

به صرفه کالا در کنار شماست، اگر قصد خرید یک کیبورد مناسب برای خود را دارید ‌می‌توانید از نقد و بررسی محصولات موجود در سایت برای انتخاب بهتر کمک بگیرید و سوالات خود را در قسمت نظرات با ما مطرح کنید و یا به صورت تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

3 دیدگاه برای “معرفی و خرید بهترین کیبورد‌های ایران – بدون سیم و با سیم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!