بهترین اسپیکرهای بلوتوثی جهان

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی جهان

ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین اسپیکرهای بلوتوثی جهان آشنا کنیم اما اجازه ندهید که عنوان شما را فریب دهد اسپیکرهای بسیار زیاد و با کیفیت در جهان وجود دارند.به طور کلی، وقتی صحبت از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی جهان می شود، طیف وسیعی از بلندگوها را شامل می‌شود، از جمله بلندگوهایی مانند Avalon Acoustics Tesseract، Vivid Audio Giya G4، Wilson Audio Alexandria، Wilson Audio WAMM Master Chronosonic. ، Steinway-Lyngdorf Model D و بسیاری دیگر.

در این بررسی ما قصد داریم بهترین اسپیکرهای  بلوتوثی جهان را معرفی کنیم که تجربه شنیداری صوتی را ارائه می‌دهند که هرگز فراموش نخواهید کرد. این اسپیکرها از بهترین‌های تمام دوران هستند که نه تنها صدای عالی را ارائه می‌دهند بلکه دارای چندین ویژگی منحصر به فرد هستند  که باعث می‌شود صدای آنها بسیار بهتر از هر چیزی که احتمالاً قبلاً گوش داده‌اید باشد.

موسیقی قسمت مهمی از روزمره زندگی ما را تشکیل می‌دهد ما در حین پیاده‌روی مکان‌های شلوغ ،مهمانی‌ها و ورزش موسیقی گوش میکنیم. گوش کردن به موسیقی یکی از سرگرمی‌های پرطرفدار است که نیاز به ابزار مناسبی دارد تا بتوان از آن لذت برد یکی از دستگاه‌های مهم برای گوش کردن به موسیقی اسپیکرهای خانگی هستند که در اندازه و ابعاد مختلف در بازار موجود هستند.

فرض کنید می‌خواهید با لپ‌تاپتان فیلم ببینید یا موسیقی گوش دهید بدون شک هر چقدر هم اسپیکرهای لپ‌تاپ شما قوی باشد باز هم به پای اسپیکرهای بزرگ و با کیفیت نمی‌رسد و یا می‌خواهید در زمان آشپزی یا ورزش موسیقی گوش دهید در مقاله پیش رو ما قصد داریم بهترین اسپیکرهای بلوتوثی جهان و قابل حمل و خانگی را معرفی کنیم که طبیعتاً قیمت و قابلیت دسترسی اسپیکر یکی از پارامترهای مهمی است که در هنگام نوشتن این مقاله به آن توجه کرده‌ایم.

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی جهان چه اجزایی دارد؟

اسپیکر یا بلندگوهای خانگی ممکن است فقط از یک بخش تشکیل شده باشند و یا اینکه دارای بخش‌های دیگر برای پخش با کیفیت‌تر صدا باشند یک اسپیکر خانگی با کیفیت دارای ساب ووفر، توییتر و آنفلی فایر مناسب است تا بتواند صداهای باس تریبل و میانی را با هماهنگی خوب پخش کند.

 

بهترین اسپیکر بلوتوثی

ویژگی‌های بهترین اسپیکرهای بلوتوثی جهان

  • بلندی یا حجم صدای اسپیکر یکی از ویژگی‌های مهم برای انتخاب اسپیکر بلندی یا حجم صدای آن است .بلندی صدا نشان دهنده توانایی اسپیکر در تولید یک صدای قوی است هرچه بلندی صدا بالاتر باشد اسپیکر می‌تواند صدای بلندتری با نویز کمتر تولید کند.
  • قدرت اسپیکر یکی از ویژگی‌های دیگری که باید در هنگام خرید اسپیکر در نظر گرفت قدرت اسپیکر است که نشان دهنده توان مصرفی توان مصرفی اسپیکر است هر چقدر قدرت اسپیکر بالاتر باشد اسپیکر می‌تواند صدای قوی‌تر با کمترین تغییر فرکانسی تولید کند همچنین قدرت اسپیکر باید با محل استفاده و اندازه اتاق سازگار باشد معمولاً برای اتاق‌های کوچک قدرت ۱۰ تا ۲۰ وات کافی است اما برای اتاق‌های بزرگ قدرت ۵۰ تا ۱۰۰ وات کافی است.
  • ظرفیت باتری اسپیکر اگر منبع تغذیه اسپیکر باتری باشد باید توجه کنید که باتری آن به اندازه کافی طول عمر خوبی داشته باشد باتری‌های با قدرت بالا معمولاً مصرف انرژی بیشتری دارند بنابراین نباید زمان شارژ آنها را فراموش کنید.
  • نحوه اتصال اسپیکرهای خانگی ممکن است به صورت سیمی یا بیسیم به دستگاه‌های پخش کننده مثل گوشی موبایل تبلت لپ تاپ یا کامپیوتر متصل شود.اسپیکرهای بیسیم اغلب با استفاده از فناوری‌های بلوتوث یا وای فای با دستگاه پخش کننده صدا ارتباط می‌گیرند.
  • برند اسپیکر نشان دهنده سابقه کیفیت و خدمات پس از فروش اسپیکر است برای اطمینان بهتر است از برندهای معتبر و شناخته شده استفاده کنید.
  • قیمت اسپیکر که به عوامل مختلفی مانند قدرت صدا طراحی وزن امکانات جانبی پرتابل بودن بستگی دارد.

ممکن است به مطالعه این مقاله نیز علاقمند باشید ویژن پرو.

 

بهترین اسپیکر های بلوتوثی جهان

معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی جهان

شماره 1 بهترین بلندگو در جهان: سیستم بلندگوی بی‌سیم Hi-Fi KEF LSX II.

صدایی با کیفیت بالا را ارائه می‌کند. این بلندگوها برای سخت‌گیرترین شنوندگان Hi-Fi طراحی شده‌اند و پخش موسیقی با کیفیت بالا تا ۲۴ بیت/۳۸۴ کیلوهرتز را برای اجرای صدای بسیار دقیق ارائه می‌دهند. ما از این واقعیت خوشمان آمد که می‌توانید این بلندگوها را به‌صورت کاملاً بی‌سیم و بدون هیچ کابلی بین دو بلندگو راه‌اندازی کنید – آنها به طور خودکار با یکدیگر و منبع صوتی شما همگام‌سازی و جفت می‌شوند.

علاوه بر این، سیستم بلندگوی LXS II از ورودی‌های HDMI ARC و USB-C پشتیبانی می‌کند و برای پخش موسیقی از لپ‌تاپ یا کنسول تلویزیون یا صفحه گردان شما مناسب است – همچنین می‌توانید این بلندگوها را با استفاده از AirPlay 2 یا Chromecast همگام‌سازی کنید. این بلندگوها را می توان تقریباً در هر جایی از اتاق نشیمن یا قفسه کتاب قرار داد یا حتی با براکت های دیواری روی دیوار نصب کرد.

 

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی جهان

شماره 2 بهترین برای قفسه کتاب: بلندگوهای قفسه کتاب با موتور صوتی HD6

بلندگوهای قفسه ای  مجهز به کدک بلوتوث aptX HD با برد 100 فوت و DAC 24 بیتی هستند که به شما امکان می‌دهند کارت‌های صدای با کیفیت پایین را در لپ‌تاپ یا دستگاه‌های رایانه شخصی خود دور بزنید تا عملکرد صدایی عالی داشته باشید. . آنها بی سیم هستند و با همه دستگاه ها و برنامه های تلفن هوشمند شما کار می کنند و نیازی به تنظیمات شبکه اضافی ندارند. صدایی با کیفیت بالا را در کابینت های چوبی دست ساز بدون نیاز به گیرنده ارائه می دهد.

بهترین اسپیکر
از شما ممنونیم که در این مقاله همراه ما بودید،ما در این مقاله سعی کردیم شما را با ویژگی های اسپیکر و بهترین اسپیکرهای بلوتوثی جهان آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!